27 de febrer del 2023

SEMPRE TU

Extreta de: https://historia.nationalgeographic.com.es/a/gustav-klimt-artista-que-pintaba-oro_16972

Diga'm, amor. Diga'm que és el que jo penso.

Potser és millor no sentir,

doncs sentir em fa dolor i tristesa.

I tu no saps el que passa.


Els teus ulls negres com el carbó.

Sinuosos i esquerps com una fera amagada.

Sorpresos per que mirar-te, tan sols mirar-te

és el meu crim i la meva falta.


El moviment del teu cos en una habitació ocupada

em fa pensar que aquesta no és la primera vegada.

I em fa sentir com s’esquincen les fulles dels arbres.

Sentir que m’agradaria estimar-te.


Els rajos de sol a la tardor, el teu somriure.

Transformen la meva expressió un tant estúpida i infantil.

I tu, cregut del que has vist en aquesta la meva estada,

et somrius i t’afalagues.


Però jo en tinc prou amb la teva presència.

L’amor em fa cegar el que no m’agrada.

I el teu cos, atordit i somiadís,

s’imagina que arribaràs a estimar-me.


Eva R. 

El Masnou a 19 de febrer de 2023.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada