24 d’octubre del 2011

LA CRISI MUNDIAL

Jo tinc 38 anys i des de que tinc ús de raó, a la tv sempre he vist que hi ha crisi, jo era petit o adolescent i no li donava molta importància, estava ocupat en divertir-me.

Ara des de fa deu anys (atemptat de torres bessones de NY) hi ha una tercera guerra Mundial encoberta contra branques ultra-religioses del islamisme.Atemptats de Madrid, Londres… Occident té por de més bombes i entre això i que a l´Estat Espanyol li ha esclatat la bombolla immobiliària que cada any s’ha anat engreixant…

A Barcelona es veuen molts negocis tancats, cauen com a mosques, igual que el meu poble Alella.

Alguns diuen que en dos anys s’acabarà, però d’altres ho veuen més fotut i pensen que trigarà més a desaparèixer. Grans empreses de tot el mon (banca , fabriques de tota classe…) també els hi passa, sobretot als EUA, i quan els Ianquis esternuden a Europa agafen un refredat.

Que passarà amb l’estat del benestar? Jo crec que no desapareixerà però no podrem estirar més el braç que la màniga, com es feia abans d’aquesta crisis.

Jo tinc 38 anys i aquesta vegada si que tinc por d’aquesta crisi.

JORDI RIBAS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada