25 d’abril del 2022

FELICITAT

https://www.gaceta.unam.mx/la-felicidad-satisfactor-que-depende-de-cada-quien/

La Llibertat és terapèutica
diu un quadre del CSMA.
Sempre he volgut saber què em volia dir?
I quan el mirava, m’ho preguntava.
Llibertat... i recordava una pel·lícula del Fellini
on el final era totalment negatiu a lo que jo, feliçment,
volia creure.
És llibertat el que jo sentia?
És felicitat el que dins meu gaudia
al meu interior?
Despertar, en un dia plujós…
Reconstruir, en un dia ennuvolat.
Il·lusionar.
Convertir en somriure l’avui.
En sublim un dia normal.
En feliç qualsevol acte quotidià.
Donar importància allò que gaudim.
Superar el que volem dir.
Restablir el que hem fet
renéixer fins sortir alliberat.
I respondre en allò que volem dir
a la societat.
L’educació centra l’estada al CD-SRC
de nosaltres. On el important és la persona.
I restablim la confiança en nosaltres mateixos.
Espai per a nosaltres,
de retorn a la confiança en la vida,
en les relacions,
en nosaltres mateixos.

MONTSE BOTEY

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada